05. 05. 2011.

Ponosni vlasnik

Neki dan stigao mi je paket. Ono što je bilo u njemu gotovo je izumrlo.

Pisma.

Prava pravcata pisma koja mi još stižu samo u obliku izvješća ili opomena.

Nema više Poštarske bajke. František i Marženka davno su napisali što su mislili. Poštarski patuljici već odavno su bez posla.

 Nedostaje još milimetar da sve skupa ne ode u poštanski muzej.



Morate priznati kad vidite pismo da vas uhvati osjećaj ugode, znatiželje, radosti. 

Nekad ste sigurno dobili pismo koje vas je razgalilo, koje ste očekivali, zbog kojeg ste dosađivali poštaru.  



Mailovi i moderni mediji preuzeli su cijelo tržište komunikacije.

Mailovi, sms-ovi....i inbox...sent ..poslana pošta....primljena...neželjena...spam.....jednostavno su nam se nametnuli i postali dio svakodnevice.


Priznajem i ja ih koristim. Zbog jednostavnosti, brzine, opće prihvaćenosti....ali... ipak mi s vremena na vrijeme nedostaju pisma. Prava papirnata pisma.

I sad sam ih dobio. Cijeli paket. Gentleman set za dopisivanje made by e-sidora. I to nije sve dobio sam i Gentlman set za pakiranje poklona. Poklon me svakako razveselio ali i obavezao. Moram početi pisati pisma. Moram. Ali i hoću ih slati ljudima koje će taj čin svakako razveseliti.



Broj komentara: 8:

  1. Braaavo! Lijep set i zaista treba početi pisati pisma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Apsolutno!!! Potpisujem obje tvrdnje. Krenimo! Možda pokrenemo revoluciju. : )

    OdgovoriIzbriši
  3. Anonimno5/05/2011

    Super si uvodni tekst napisao. Jel' to čuči u tebi neki pisac, a? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala. Ma samo nostalgija za nekim prošlim vremenima : )

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa kako te iznenadila! to je sigurno izazov, da svi vide da ga nećeš uništiti za 4 tjedna :) Molimo izvještaj, da se uvjerimo!
    Pisam..ja ih jednostavno obožavam. Prije sam se stalno dopisivala sa dvije prijatljice iz Slavonskog broda. Kakav telefon, to je bilo preskupa, a mobiteli i mailovi bili su znanstvena fantastika :) I kada se sjetim kako sam samo svaki dan virkala u sandučić da vidim čeka li mi iznenađenje. Pa kuverte od listova iz Brava, hahah, sad bi mogla pisati do sutra..baš si mi dozvao sjećanja na te zabavne dane :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjećam se tog razdoblja, hand made kuverte od stranica Brava. : ) To je bilo nekako najluksuznije u to vrijeme...imalo je super fotke idola raznih pa je sve izgledalo vrlo urbano. A pisma...drago mi je da ima ipak pristaša tog starog načina prenošenja poruka.

    Iako kako sam napisao i rijetko pišem...ali budem ....kad si zadam ili motiviram se....budem...čisto iz obnove tog prekrasnog osjećaja iščekivanja. Imam čak i one koji bi voljeli dobiti pismo a i koji se ne bi libili odgovoriti. : )

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno5/11/2011

    Dok je dragi bio na brodu i dok signali mobilnih mreža nisu sezali preko oceana čekala bi njegova pisma ko ozeblo sunce! Uvik bi ga dobro prigledala prije nego bi ga otvorila, opipala da vidim koliko papira u njemu ima, pomirisala, a kad bi ga pročitala bi ga naslonila na srce. To je bilo prije 10ak godina i još ih čuvam. Dragi više ne ide na brod, mislim da od tad više nisam ni jedno pismo primila. Tužno, s obzirom koliko im se veselim. Nisam ni jedno napisala. To je još tužnije jer bi sigurno imala koga razveseliti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijepa sjećanja na pisanje. Kao što sam i sam napisao...nemoguće je u današnje vrijeme a ne koristiti sve tehnologije koje su nam dostupne......ali ipak s vremena na vrijeme mislim da bi trebali poslati koje pismo...pravo pravcato papirnato....onaj tko ga dobije sigurno će biti jako sretan...

    OdgovoriIzbriši